Оперативне (оперативно-технічне) обслуговування
Оперативне (оперативно-технічне) обслуговування
Шановні клієнти!
Згідно Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (далі, ПРАВИЛА) встановлено, що Споживач, який має на балансі електроустановку(и) напругою вище 1000 В, повинен мати:
- узгоджене Положення про взаємовідносини оперативного персоналу Споживача з оперативним персоналом Оператора системи розподілу, згідно з територіальним розташуванням даного обладнання;
Згідно п.2.18 розділу V ПРАВИЛ споживачі, на балансі яких є обладнання напругою вище 1000 В, повинні надати АТ «ДТЕК Одеські електромережі» копії наступних документів:
- Наказ про призначення відповідальної особи за електрогосподарство;
- Список осіб (або особу), які мають право ведення оперативних переговорів, перемикань та подання заявок на виведення в ремонт та обслуговування відповідної електроустановки;
або,
- Договір на оперативне (оперативно-технічне) обслуговування електрообладнання Споживача;
Згідно п.1.11 розділу IV ПРАВИЛ встановлено, що не допускається експлуатація електроустановок споживача у разі відсутності:
- власних електротехнічних, електротехнологічних працівників відповідної кваліфікації (до оперативного обслуговування електроустановок допускаються працівники, які знають оперативні схеми, посадові та експлуатаційні інструкції, інструкції з охорони праці, особливості обладнання і пройшли навчання, дублювання та перевірку знань. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки, повинні мати IV групу з електробезпеки для робіт в електроустановках напругою понад 1000 В);
- договору про надання послуг щодо обслуговування електроустановок з електропередавальною або спеціалізованою організацією, при неможливості самостійного здійснення організації експлуатації власних електроустановок Споживачем;
Враховуючи вищевказане ми пропонуємо укласти договір на оперативне (оперативно-технічне) обслуговування електрообладнання (надалі — Договір) та використати переваги співпраці з АТ «ДТЕК Одеські електромережі»:
- наявність достатньої кількості технічного персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам;
- можливість оперативного виїзду та усунення проблем;
- багаторічний досвід працівників;
- можливість цілодобового обслуговування;
Про наміри щодо укладення договору на оперативне (оперативно-технічне) обслуговування електрообладнання з АТ «ДТЕК Одеські електромережі», а також для уточнення питань Ви можете звернутись в будь-який зручний для Вас спосіб:
- письмово: 65031, м. Одеса, вул. М. Боровського 28-б;
- за телефоном: (048) 705-20-32, (048) 705-20-36;
- електронною поштою:
Посилання на документи для ознайомлення:
- Заява на оперативне (оперативно-технічне) обслуговування
- Перелік документів для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
- Перелік документів для фізичних осіб
- Перелік послуг з оперативного обслуговування
- Договір на оперативне обслуговування
- Договір на оперативно-технічне обслуговування
- Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів