Оновлено систему інформування про відключення.
Тепер доступні денні графіки — актуальна інформація про відключення на наступну добу, яка міститиме лише білі та темно-сірі зони.
Графік оновлюється протягом 30 хвилин після отримання відповідної команди від НЕК “Укренерго”. Остання година темно-сірої зони закладається на повернення світла у ваших оселях.
Актуальну інформацію також можна отримати у чат-боті Viber і Telegram.
Перевірка поточних відключень за адресою
Бажаєте дізнатись чи є зараз за Вашою адресою аварійні або планові відключення, або ознайомитися з графіком стабілізаційних відключень (ГПВ), просимо ввести адресу українською мовою використовуючи кирилицю. Пошук адреси можна здійснювати як за новою назвою, так і старою.
Для того, щоб графік стабілізаційних відключень був завжди під рукою, реєструйтесь у чат-бот Viber або Telegram
За цією адресою будинок має складну схему підключення (два та більше джерел живлення). В таких будинках різні квартири підпадають у різні групи графіків відключень. Тому, на жаль, по ним зараз не має можливості давати прогнозований графік стабілізаційних відключень. Ми вже працюємо над вирішенням цього питання.
Якщо в графіку відключень:
- відсутня потрібна вам адреса
- відсутнє світло у зоні, що гарантує його наявність (на графіку білий колір)
Якщо у вас відсутнє світло і:
- відключення за вашою адресою не зафіксовано
- немає термінів повернення світла у вашу оселю
Перевірити статус заявки на відсутність світла можна тут:
Перевірити статус заявки
-
Про графіки
Які графіки діють? Чи актуальні попередні графіки?
Ми розробили оновлені графіки стабілізаційних відключень. Вони враховують попередній досвід відключень та поточну ситуацію в енергосистемі. Попередні графіки відключень не актуальні та не діють!
Як зрозуміти, чому в мене зараз немає світла і коли його включать?
В першу чергу перевірте відключення на сайті або в чат-боті (Viber, Telegram). Система підкаже чи у вас локальна аварія, чи діє екстрене чи стабілізаційне відключення. Якщо у вас локальна аварія – наші фахівці вже на місці та ремонтують мережі, щоб світло повернулось якомога швидше. Якщо відключення стабілізаційне - дізнайтесь час відновлення світла у графіку на сайті. Якщо відключення екстрене - доведеться трошки почекати, електропостачання може бути відсутнє довше, наприклад 6-8 годин. Ми намагаємось скоротити час "без світла" для кожної оселі, але все залежить від поточної ситуації в мережах. Якщо ж інформації про відключення немає, але немає і світла - напишіть нам в приватні повідомлення Facebook або ж подайте заявку самостійно на сайті компанії.
Чому у нас вимикають через екстрені відключення, а потім до них додаються стабілізаційні?
Наголошуємо! Наразі немає екстрених чи стабілізаційних відключень світла.
Відключення застосовуються тільки в разі крайньої необхідності і згідно розпоряджень НЕК «Укренерго».
Що робити будинкам на електриці? Вони не встигнуть прогрітися за 3 гарантовані години електропостачання?
Ми розуміємо складну ситуацію в якій знаходяться жителі будинків з електроопаленням та електронасосами для водозабезпечення та водовідведення. Зазначимо, що в ті години, коли відключення можливі, проте не обовязкові - світло може не вимикатися. Тому будинки матимуть близько 3 годин для того аби прогрітися. Разом з тим, ОСББ та УК таких будинків варто подумати про те, аби забезпечити для насосів резервні джерела живлення - генератори. Це допоможе зберегти в будинках тепло та воду, навіть в найкритичніших ситуаціях з електропостачанням.
-
Повідомити про відсутність світла
Що мені робити якщо хочу подати заявку по аварійній ситуації?
В прешу чергу варто звертатися до Вашої керуючої компанії/ОСББ/ЖБК, адже світло може буте відсутнє з причин, пов'язаних з роботою систем будинку або Вашої оселі.
Якщо ж питання стосується аварійної ситуації та не відноситься до компетенцій керуючої компанії/ОСББ/ЖБК - Ви можете подати заявку на сайті. Також, можливий варіант - подзвонити нам в контакт-центр, проте доведеться трохи почекати відповіді оператора, адже дзвінків зараз дуже багато.
Також ви завжди можете написати нам в приватні повідомлення Facebook.
Що мені робити, якщо адреси немає у графіку?
Це може означати, що Ваш будинок не будуть відключати, так як це технічно неможливо, або він під'єднаний по мережі критичної інфраструктури. Але, якщо відключення відбуваються на тривалий час, а будинку все ж нема у графіках - заповніть, будь ласка, форму. Ми перевіримо інформацію та додамо будинок у графік.
Що мені робити, якщо дуже тривала відсутність е/е - понад 10 годин?
- Світла немає тільки у Вашій квартирі? Перевірте запобіжники та викличте електрика. В жодному разі не намагайтесь провести ремонт самостійно! Це небезпечно!
- Світла немає тільки у Вашому будинку? Зверніться до свого ОСББ, ЖБК чи УК, можливо у Вас аварія на внутрішньобудинкових мережах.
- Світла немає і в сусідніх будинках? В першу чергу перевірте чи діє екстрене або стабілізаційне відключення на нашому сайті. Якщо відключення стабілізаційне - дізнайтесь час відновлення світла у графіку вище. Якщо відключення екстрене - доведеться трошки почекати, електропостачання може бути відсутнє довше. Якщо світла немає 10-12 годин поспіль - можливо у вас виникла локальна аварія. Напишіть нам в приватні повідомлення Facebook або ж подайте заявку на сайті.
Я представник ОСББ/ЖЕК і хочу повідомити про реальну аварію?
Для того, щоб передати інформацію про аварію, можна зателефонувати на лінію контактного центру для юридичних осіб +38 (066) 750 90 90, передати заявку через форму на сайті або через приватні повідомлення Facebook. Вам обов'язково потрібно вказати, що Ви є представником керуючої компанії та повідомити додаткову інформації щодо ситуації (стан запобіжників, тривалість відключення, наявність напруги на вводах).
-
Поширені запитання
Чим відрізняються стабілізаційні та екстрені відключення?
Стабілізаційні відключення – це відключення які відбуваються на завчасно визначений об’єм електроенергії, яку потрібно зекономити, наприклад, на 200 МВт. Оскільки цей об’єм спрогнозований для кожного міста/області, ми маємо змогу рівномірно його розподілити між різними споживачами і скласти графік, згідно якого світло відключатимуть у всіх по черзі.
Екстрені відключення відбуваються тоді, коли треба збалансувати енергосистему на більшу потужність, ніж це передбачено графіком. Таке навантаження на систему неможливо спрогнозувати заздалегідь, команду на додаткові ліміти і обмеження наші диспетчери отримують раптово і мусять виконати протягом 10-15 хв. Тому нам доводиться відключати одночасно більше споживачів і відключення не відповідає графіку.
Як зрозуміти, чи маю аварійне відключення чи діють обмеження споживання?
Інформація про будь які відключення публікується на сайті компанії. Введіть Вашу адресу та дізнайтеся про поточні відключення. Також, на головній сторінці нашого сайту ми оперативно розміщуємо інформацію про те, чи діють зараз графіки стабілізаційних відключень, або застосовуються екстрені відключення.
Чому важко додзвонитися до КЦ? Куди я можу повідомити проблему чи поставити своє запитання?
Під час екстрених відключень ми справді фіксуємо величезну кількість дзвінків до контакт-центру, яка більше за звичайну у 6-10 разів. Дуже часто, під час екстренних відключень, відбуваються повітряні тривоги і наші співробітники йдуть у бомбосховище, щоб продовжити працювати вже звідти, але їм потрібен час на переміщення. Через це зростає тривалість очікування на лінії. Однак Ви завжди можете повідомити про проблему чи дізнатися актуальну інформацію на сайті, чи на сторінці Facebook.
Чому за моєю адресою екстрені відключення, якщо вже давно не було обстрілів?
Ворог завдав минулого року величезної шкоди енергосистемі і зараз не полишає спроб лишити нас без світла. Енерегетики працюють не покладаючи рук, щоб ремонтувати, посилювати та забезпечувати країну світлом. Однак коли споживання надто зростає, щоб вберегти енергосистему від масштабних аварій доводиться проводити відключення. Ми розуміємо, наскільки важко вам знаходитись без світла. Але просимо вас набратись розуміння та вірити в енергетиків, ми робимо все, аби відключення були якомога коротшими.
Чому світло вимикають вночі?
Обмеження споживання діють як вдень, так і вночі. Тому що попри зменшення навантаження вночі - споживання електроенергії все рівно продовжується, особливо в холодний період. Нічні обмеження менші, ніж денні, однак вони також потрібні, щоб не сталося аварій на електромережах та підстанціях.
Чому пошкоджені мережі так довго ремонтують?
За рік енергетики відремонтували всі ключові енергооб'єкти генерації та електромереж. Зробили все можливе для того аби пройти цю зиму без відключень. Однак ворог не полишає своїх спроб лишити українців без світла і продовжує атакувати станції генерації, і це може привести до необхідності відключень. Проте вірте в енергетиків і воїнів ППО, ми робимо, все аби уникнути відключень!
Чому електроенергію продають за кордон, коли ми сидимо без світла?
Відключення відбуваються для запобігання аварійних ситуацій в енергосистемі. Україна не продає електроенергію, яка потрібна українським споживачам.