Як виявити, що ваш лічильник некоректно обліковує спожиту електроенергію? – відповідає ДТЕК Одеські електромережі
Справний лічильник – запорука коректного нарахування фахівцями ДТЕК Одеські електромережі обсягу спожитої вами електроенергії. Проте в лічильника, як і в будь-якого іншого електронного пристрою, може виникнути несправність, що призведе до помилок в нарахуваннях. Тож розповідаємо вам основні ознаки похибки в роботі приладів обліку і куди звертатись для вирішення проблеми.
Причини несправності лічильників можуть бути різні: механічні пошкодження, заводський брак, ослаблення контактів, фізична зношеність тощо.
Вихід з ладу приладу обліку не призводить до зупинки електропостачання, але може призвести до помилок у підрахунку електроенергії. Бувають й інші несправності, які можна визначити за візуальними ознаками:
- Корпус лічильника оплавився або згорів
- Зупинився рахунковий механізм лічильника (підрахунок кіловат-годин)
- На дисплеї лічильника відображається ERROR або інші незрозумілі символи
- Некоректно відображається дата/час
Важливо вчасно помітити й повідомити про несправність лічильника, тому радимо періодично перевіряти прилад на наявність можливих помилок. Однак просимо відмовитись від спроб самостійно ремонтувати лічильник. Для цього перейдіть за посиланням, пройдіть швидке анкетування — і система допоможе створити відповідну заявку. Після цього чекайте на фахівців енергетиків ДТЕК Одеські електромережі.
Наші спеціалісти обов'язково полагодять або замінять ваш прилад обліку, тим самим допомагаючи уникнути некоректного нарахування спожитого вами обсягу електроенергії.